Investeren in de Eester, is investeren in een leefbare, duurzame en gezonde buurt!

We vragen je om een machtiging tot incasso aan ons af te geven. Vul daarvoor het formulier in.

Het melden van je BSN is een wettelijke verplichting bij deze vorm van crowd-sourcing. Wij doen er niets mee, maar het biedt de Belastingsdienst de mogelijkheid om de herkomst van gelden na te gaan. Het Burger Service Nummer (BSN) staat op de achterkant van je ID kaart, je rijbewijs of in je paspoort.

Als je obligaties koopt op naam van een BV of een VoF geef je je bedrijfsnaam op en het RSIN (Rechtspersonen en Samenwerkingsverbanden Informatienummer); het nummer staat in het uittreksel van de Kamer van Koophandel. Neem als je dat nummer niet kunt vinden contact met ons op.

Wil je meer dan EUR 2500,00 aan de stichting uitlenen? Dan praten we graag met je over een leenovereenkomst. Neem dan contact met ons op.

We gaan zorgvuldig met je gegevens om – zie onze privacy verklaring. Lees ook het obligatiereglement (PDF), als je alle details over de obligatielening wilt weten.

Velden met een rode * zijn verplicht. Als je op controleren klikt krijg je nog een scherm te zien met alle gegevens. Als je vervolgens op versturen klikt is je aankoop definitief. We versturen daarna een bevestigingsmail.

als je obligaties koopt op naam van een BV of VoF
Geen spaties in je mail adres!
1234AB
8 of 9 cijfers
voor een bedrag van EUR
in totaal EUR:

We zullen de incasso uitvoeren rond 1 oktober 2022; tegen die tijd ontvang je van ons nogmaals een mail.